100 DKK rabat med koden INRA24

Bestilling

Ved bestilling hos os på Inra.dk indgås en købsaftale mellem dig som køber og Inra som sælger. En ordrebekræftelse sendes til den e-mailadresse, du har angivet. Hvis du, som afgiver ordren, er under 18 år, kræves forældres godkendelse, inden købet kan gennemføres.

At afgive en bestilling i en anden persons navn uden tilladelse eller at udføre handlinger, der på nogen måde medfører økonomisk skade på Inra.dk, vil blive politianmeldt.

De personoplysninger, du giver os, behandles og beskyttes i overensstemmelse med gældende GDPR-direktiver.

Vi forbeholder os retten til at ændre alle oplysninger, herunder men ikke begrænset til priser, tekniske specifikationer og produkttilbud, uden forudgående varsel.

Ved eventuel udsolgt af varer, der er udgået, eller som er blevet fejlagtigt prissat, har Inra ret til at annullere købet og refundere eventuelle indbetalte beløb på bedste vis. Inra vil informere dig som kunde om eventuelle alternative tilsvarende varer, hvis de er tilgængelige.

Alle ordrer er velkomne, og der er ingen minimumsordregrænse. Rabatkoder kan ikke kombineres med hinanden.

Ønsker du at bestille med levering uden for Danmark, men inden for EU? Intet problem, vi ordner det via DHL. Kontakt vores kundeservice på info@inra.dk.

Betalingsmuligheder

Direkte betaling kort:

  • Mastercard
  • Visa
  • American Express
  • Discover & Diners Club

KLARNA

Leveringstid

Ordrer behandles og sendes så hurtigt som muligt fra vores lager. Leveringstiden er cirka 7 – 14 dage. I højsæsonen og/eller ved ekstra travlhed kan der tage nogle ekstra dage.

Estimeret leveringstid varierer og kan læses i hver produktbeskrivelse.

Har du spørgsmål om levering, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@inra.dk.

Leveringsmetoder

Vi sender din ordre som en pakke til nærmeste pakkeshop. Vi påtager os ikke ansvaret for eventuelle leveringsforsinkelser på grund af fragtfirmaet eller andre omstændigheder, der er uden for vores kontrol. Vi samarbejder med DHL og PostNord.

Din reklamationsret og retur ved eventuel fejl på en vare

Vi arbejder konstant for at sikre, at Inras produkter opretholder en høj og ensartet kvalitet. Hvis der alligevel skulle opstå en fejl, følger vi selvfølgelig den danske forbrugerlovgivning og fjernhandelsloven.

Ved reklamation af en vare, hvor der påstås en oprindelig fejl, gælder to års reklamationsret i henhold til gældende lovgivning. Almindeligt slid er ikke omfattet. Eventuel reklamation skal foretages inden for to måneder fra opdagelsen af fejlen for at reklamationsretten kan gælde.

Hvis varen er beskadiget ved levering, bedes du kontakte os straks med billeder af skaderne på emballagen og produktet for eventuel retur/afhjælpning.

Når en reklamation/retur sendes i overensstemmelse med vores anvisninger, dækker vi omkostningerne for returfragt. Som kunde har du ret til at foreslå en ønsket handling, og vi har ret til at reparere det, hvis det er økonomisk forsvarligt, erstatte det med et tilsvarende produkt, give en prisafslag eller refundere varens pris.

Vores mål er at behandle eventuelle reklamationer på den bedst mulige måde og hurtigst muligt, dog senest inden for 14 dage.

Fortrydelsesret

Vi forstår, at den bestilte vare måske ikke passer på den måde eller det sted, der var tænkt, eller på anden måde ikke lever op til dine forventninger. Sådanne ting kan ske. Inras mål er at have tilfredse kunder som minimum, og vi følger selvfølgelig al gældende lovgivning, hvilket er en sikkerhed for dig som kunde.

Inden for 14 dage fra dagen efter, at varen er modtaget, har du ifølge fjernhandelsloven ret til at returnere fejlfrie varer uden at skulle angive årsag. Bemærk venligst, at eventuelle omkostninger ved returnering fragten betales af dig.

Bemærk i den forbindelse, at en bestilling, der ikke bliver afhentet, ikke udgør en gyldig grund for fortrydelsesret. En bestilt, men ikke afhentet vare, der returneres, vil derfor blive opkrævet 200 DKK for retur- og administrationsomkostninger. Der foretages fradrag for dette, før eventuel tilbagebetaling finder sted.

Hvis du fortryder dit køb, skal du kontakte Inra via e-mail på info@inra.dk og angive dit fulde navn, ordrenummer og telefonnummer.

Vi vender tilbage snarest muligt med anvisninger om, hvordan returneringen skal håndteres. Gem kvitteringen, som udleveres af fragtfirmaet, når returneringen afleveres, af sikkerhedshensyn.

Bemærk venligst, at varen skal være i ny stand og pakket og returneret i uskadet original emballage på samme måde, som den blev modtaget, for at fortrydelsesretten kan gælde uden ekstra omkostninger. Ved kontrol af returneringen kan vi ellers blive nødt til at foretage værdifradragsafdrag i forhold til varens og emballagens tilstand ved modtagelsen, hvis den ikke er returneret i overensstemmelse med disse anvisninger.

Når du fortryder dit køb, skal du derfor tænke over, hvordan du forventer, at en vare skal se ud, når du åbner den; det plejer at være den bedste indsigt i, hvordan en vare skal se ud, inden du returnerer den. Når varen modtages, er det derfor klogt at åbne den forsigtigt.

Skader på ydre emballage og produkt ved levering

Hvis der opstår skade, når pakken åbnes, bedes du fotografere skaden og sende billeder og beskrivelse til info@inra.dk. Vi vil derefter erstatte varen med en ny eller en ny del.

Gebyr for ikke modtaget levering/ikke afhentet pakke

Pakker, der ikke er blevet afhentet inden for den tid, de er hos transportøren, udgør ikke en gyldig eller lovlig grund til fortrydelsesret. Tilbagebetalingen reduceres derefter med et gebyr som angivet nedenfor.

Ved bestilling indgås en købsaftale mellem køber og sælger. Køber accepterer hermed, at et gebyr på 200 DKK inklusive moms opkræves for at dække omkostninger til returfragt og administration af ikke-afhentede/varer, der ikke er modtaget.

EU’s databeskyttelsesforordning (GDPR)

Personoplysninger behandles i overensstemmelse med EU’s gældende databeskyttelsesforordning, også kendt som GDPR (General Data Protection Regulation).

Andet

Vi forbeholder os ret til fejl i skrift og fejlagtigt angivne priser. Vi forbeholder os også ret til, at en vare midlertidigt kan være udsolgt.

Om os

Velkommen som kunde hos os på Inra.dk. Vores mål er, at du skal være mere end tilfreds med de varer, du køber hos os. Vi stræber efter at udfordre os selv, så vi altid kan være i front med de produkter og tilbud, vi præsenterer. Du er altid velkommen til at kontakte os med feedback og tanker.

Flinta Group Ltd
71-75 Shelton Street Covent Garden
London
WC2H 9JQ
STORBRITANNIEN
Momsnummer 7585217967
CVR-nummer 15104170